Klubben er stiftet i 12. december 1973


Alle spor var i brug på Melfar: MO, MZ, MH, MX, MZ, MO og MO.


Der var også gang i den på Aros.


MO på vej fra Svendborg til Melfar.


Der var også travlhed på Aros godsområde.


En af godsvognene "Vejle Kalkværk".


Der var også besøg af et tysk damplokomotiv med personvogne.


Det var MO'ernes dag. Hele 4 forskellige litra var ude at køre.


Hvad er en sommerdag uden is.



Er træk med DLG og FAF er ved at blive oprangeret.


På Melfar afventer MT opgaver på godsområdet.


MH knokler mellem MY 1124 og MO med styrevogn og godstræk.


En vogn fra Fyns Mælk på Aros.


Der var også masser af persontog på Aros, her to MO og en MZ.





Køreaften den 28. april 2012.
Dagens tema var en sommerdag i 1975, og det blev vist ramt rimelig godt. Det er i øvrig også denne epoke vi bygger landskab op efter.

Det var ikke maskinkraft der manglede, da det jo er overgangen mellem den vinrøde og den rød/sorte epoke. Jeg tror der var en der talte 30 lokomotiver fordelt på MO, MZ, MT, MH, MV, MX, MY og tre tyske.
Under frokostpausen var der enighed om, at tage et par træk af personvogne af anlæget. Der var kun et afbud til denne køredag, og der er nok flere som ser frem til, at vi kan tage rum 1 i brug igen, men der skal banen selvfølgelig først bygges.

       Modeljernbaneklubben H0-87, Odense